Darbinieku attīstība
Mūsu uzņēmuma cilvēkresursu vadības stratēģijas būtiska daļa ir darbinieku kompetenču pastāvīga un sistemātiska attīstība.
SOL daudzpusīgās mācību un attīstības programmas ir izveidotas tā, lai atbalstītu darbinieku karjeras un personisko izaugsmi.

SOL no ikgadējā apgrozījuma 2% iegulda darbinieku attīstībā
SOL daudzpakāpju un plašā apmācību sistēma nodrošina to, ka darbinieki pārzina klientu gaidas, prot labi darīt savu darbu, veltī sevi darbam un izjūt no tā prieku.
Kopā ar mums darbinieks var papildināt savas prasmes, apgūt jaunas zināšanas un augt savā jomā.
Iejušanās programma visiem jaunajiem darbiniekiem
Visi jaunie darbinieki piedalās iejušanās programmā, kas ir rūpīgi izstrādāta un pielāgota atbilstoši dažādām darba pozīcijām.

Mūsu vadītāju attīstīšanas veidi
SOL ir pazīstama ar savu augsto vadības kvalitāti. To nodrošina pastāvīga un sistemātiska vadītāju attīstība.

Mentorēšana
Sadarbībā ar Fontes mēs attīstām savus vadītājus gan mentoru attīstības programmas, gan koučinga mentoru apmācības programmas ietvaros.

Vadītāja atgriezeniskās saites darbnīca
Reizi pāris gados katrs vadītājs no savas komandas saņem atklātu un attīstošu atgriezenisko saiti, kas ļauj attīstīties par vēl labāku vadītāju.

Kovīzija
Mūsu pašu darbinieki, kuri ir saņēmuši atbilstošu apmācību, SOL vadītājiem vada kovīzijas darbnīcas, kurās vadītāji var viens otru atbalstīt, lai atrisinātu problēmas.

Profesionāla attīstība
Papildus regulāriem vadītāju attīstības pasākumiem, mūsu vadītāji piedalās nozares konferencēs, semināros, mācību braucienos, gadatirgos un uzņēmumu vizītēs.

Horizontālās un vertikālās karjeras iespējas
Pie mums no speciālista var izaugt par vadītāju, lai gan mēs iedrošinām arī horizontālās karjeras soļus. Mūsu darbiniekiem ir iespēja uzņēmumā atrast jaunas un iedvesmojošas amata vietas, kā arī dažādās jomās attīstīt savas prasmes un zināšanas. Turklāt darbinieki var uzņemties papildu pienākumus, piemēram, kļūt par iekšējo auditoru, iekšējo apmācību vadītāju, darba vides vēstnieku vai pirmās palīdzības sniedzēju garīgās veselības jautājumos. Šie papildu pienākumi palīdz bagātināt darbinieku pieredzi un aktīvi veicina uzņēmuma attīstību.

Apsaimniekošanas darbinieku karjeras ceļš
(Noklikšķiniet uz līmeni, lai apskatītu karjeras ceļu)
Stāšanās darbā
- Uzkopšanas sākuma apmācības
- Darba procesa apmācība objektā
- Drošas strādāšanas principi
- Vidi saudzējoša uzkopšana
Uzkopšanas speciālists
- Uzkopšanas speciālista papildu apmācība
- Sadarbības partneru apmācības
- Iespēja 1 gadu iegūt profesionālu darba pieredzi
- Uzkopšanas speciālista 3. līmeņa profesionālās kvalifikācijas eksāmena sagatavošanas kursi
- Profesionālās kvalifikācijas eksāmens
Pasniedzējs
- Pasniedzēju skola
- Iespēja savas profesionālās zināšanas un prasmes 1 gadu praktizēt darba vidē
- Uzkopšanas speciālista-instruktora 4. līmeņa profesionālās kvalifikācijas eksāmena sagatavošanas kursi
- Profesionālās kvalifikācijas eksāmens
Darba vadītājs
- Darbu plānošana un vadīšana
- Izmantojamo IT programmu apmācība
- Apmācības par biocīdu lietošanu
- Iespēja savas profesionālās zināšanas un prasmes 1 gadu praktizēt darba vidē
- Iekšējo pedagogu apmācības
- Apmācības par darba tiesībām
Servisa vadītājs
- Uzkopšanas darbu vadītāja 5. līmeņa profesionālās kvalifikācijas eksāmena sagatavošanas kursi
- Profesionālās kvalifikācijas eksāmens
- Cilvēkresursu vadības kursi
- Apmācības par darba tiesībām
Biznesa nodaļas vadītājs
- Finanšu vadības apmācības
- Organizācijas un cilvēkresursu vadības apmācības
- Mentoru kursi
Pateicoties iekšējiem pedagogiem, tiek nodrošināts vienkāršāks un ātrāks darbinieku attīstības atbalsts
Iekšējās apmācības īsteno darbinieki, kuri ir apguvuši īpašu apmācību, piedāvājot atbalstu vienībām, kuras apkalpo klientus, kā arī ir iesaistīti jaunu apmācību izstrādē.
Iekšējie pedagogi palīdz sasniegt vienotu darba standartu un veicina uzņēmuma iekšējās kompetences līmeni.

SOL Baltics skaitļos
Apkalpojošās jomas vadītāju
ir kvalifikācijas apliecība vai tai līdzvērtīga kvalifikācija
No vadības
ir apguvuši mentoringa programmu
Gadā norisinās
mācību stundu
No darbiniekiem
ir piedalījušies iejušanās programmā
Vairāk nekā 700 apmierinātu klientu
Sadarbība ar SOL ir samazinājusi nepieciešamību risināt ikdienas apsaimniekošanas jautājumus. SOL pakalpojumiem nav jāreizejas un tie ir uzticami. Tas ir īpaši svarīgi jomā, kur problēmas var ātri uzkrāties.
Komunikācijai ir izšķiroša loma jebkurā veiksmīgā sadarbībā un starp mūsu komandām tā ir bijusi efektīva. SOL komanda ir atsaucīga, profesionāla un ātri atrisina visas problēmas.
Audentese un SOL sadarbība ir saistīta ne tikai ar ikdienas uzkopšanas darbu vai izaicinājumu risināšanu, bet profilaksi un elastību. Ja nepieciešami īpaši tīrīšanas darbi vai jāuztur kārtība sacensību un pasākumu laikā, kas neietilpst parastajā darba grafikā, SOL ir vienmēr gatavi palīdzēt. Palīdzība ir tikai viena telefona zvana attālumā.
SOL videi draudzīgie risinājumi, piemeram, tīrīšana bez ķīmiskām vielām un bioloģiski noārdāmi materiāli, atbalsta mūsu mērķus.






