Uzkopšanas pakalpojumi
Profesionāli uzkopšanas pakalpojumi nodrošina kvalitatīvu tīrību un higiēnu jūsu darba un uzņēmuma vidē. SOL uzkopšanas pakalpojumi aptver visas jūsu vajadzības, sākot no regulāras telpu uzkopšanas līdz teritorijas uzkopšanai un ģenerālajiem tīrīšanas darbiem. Varat pasūtīt pakalpojumu kopumu, kas ietver gan biroja un ražošanas telpu, gan kompercplatību uzkopšanu.
Kāpēc pasūtīt SOL uzkopšanas pakalpojumus?
- Mēs sniedzam kvalitatīvu un uzticamu pakalpojumu, veicot regulāru kvalitātes kontroli.
- Mums ir uzkopšanas jomā apmācīti vadītāji un speciālisti.
- Kā papildu vērtību piedāvājam uzkopšanu bez ķimikālijām un atkritumu apsaimniekošanas risinājumus.
- Katram objektam pieejam personiski, piedāvājot elastīgus risinājumus.
- Izmantojam ergonomiskus un videi draudzīgus darba piederumus.
Ilgtspējīgs un videi draudzīgs uzkopšanas pakalpojums
SOL rūp vide un nākotne. Mūsu pakalpojumi ir izstrādāti tā, lai tie būtu pēc iespējas ilgtspējīgāki un videi draudzīgāki. Mēs pastāvīgi ieguldām savu darbinieku izglītošanā un attīstībā, lai veicinātu viņu zināšanas un prasmes, pielietojot labākos darba paņēmienus, kas ir videi draudzīgi. Izvēloties SOL uzkopšanas pakalpojumus, atbalstāt ilgtspējīgu nākotni un atbildīgu uzņēmējdarbību.

Mūsu mērķis ir kvalitāte un klientu apmierinātība
SOL nodrošina uzkopšanas pakalpojuma augsto kvalitāti un klientu apmierinātību, pateicoties apmācītiem uzkopšanas speciālistiem un regulārām kvalitātes pārbaudēm. Mēs izmantojam videi draudzīgas un nealerģiskas uzkopšanas metodes, lai uzturētu nevainojamu kārtību jūsu nekustamajā īpašumā. Katram klientam ir personiska kontaktpersona, kura nodrošina raitu darba organizāciju un ātri reaģē.

Nodrošinām uzkopšanas pakalpojumus dažādās kompercplatībās
Mūsu uzkopšanas pakalpojumi ir pieejami dažādām komercplatībām visā Latvijā, tostarp Rīgā, Daugavpilī, Jelgavā un Liepājā. Pārdomāta uzkopšana nodrošina jūsu komercplatību tīrību un higiēnu. Reprezentatīva un sakopta uzņēmuma vide ceļ darbinieku apmierinātību un atstāj labu iespaidu uz klientiem.
Biežāk uzdotie jautājumi (BUJ)
Cik lielai un kādai jābūt apkopēju telpai?
Apkopējas telpai jābūt atsevišķi nodalītai un jāatbilst ēkas – lielas vai mazas – vajadzībām. Svarīgi, lai tajā būtu laba ventilācija, apgaismojums elektrības, ūdens un kanalizācijas pieslēgums. Telpai ēkā jāatrodas viegli pieejamā vietā, jo tās atrašanās vieta ietekmē uzkopšanai nepieciešamo laiku un līdz ar to arī pakalpojuma cenu. Piemēram, ja sešu stāvu biroju ēkā ir tikai viena apkopējas telpa, palielinās pārvietošanās un darbu organizēšanai nepieciešamais laiks. Uzmanība jāpievērš arī durvīm. Tām jābūt pietiekami platām, bez sliekšņa un lietotājam draudzīgi atveramām, lai būtu viegli piekļūt uzkopšanas tehnikai.
Kādus videi draudzīgus uzkopšanas līdzekļus izmanto SOL?
Piedāvājot uzkopšanas pakalpojumus, SOL Baltics koncentrējas uz klienta labsajūtu, pakalpojuma rezultativitāti un virsmu segumu ilgstošu kalpošanu. Ikdienas uzkopšana tiek veikta bez ķimikālijām, izmantojot mikrošķiedras lupatiņas un ūdeni. SOL videi draudzīgie uzkopšanas līdzekļi ietver trīs produktus ar ES ekomarķējumu, kas nodrošina efektīvu un vidi saudzējošu uzkopšanas rezultātu. Izvēloties pārējos uzkopšanas līdzekļus un piederumus, svarīgi, lai tie ir ilgtspējīgi, ergonomiski un atkārtoti izmantoti materiāli, kā arī ar EKO sertifikātiem.
Kam jāpievērš uzmanība, izvēloties uzkopšanas pakalpojuma sniedzēju?
Izvēloties uzkopšanas pakalpojuma sniedzēju, svarīga ir uzticība, jo bieži darbs tiek veikts laikā, kad klienta darbinieki nav uz vietas. Jāpievērš uzmanība vēlamā partnera pieredzei, atsaucēm un finanšu gadu pārskatiem, lai varētu novērtēt caurspīdīgumu un darba spēka īpatsvaru. Turklāt ir arī svarīgi, lai sakrīt klienta un pakalpojuma sniedzēja vērtības un organizācijas kultūra.
Cik ātri sākat sniegt pakalpojumu?
Parasti, lai sāktu sniegt uzkopšanas pakalpojumu, mums ir nepieciešamas 4 nedēļas, lai nokomplektētu komandu, veiktu apmācību un izplānotu pakalpojuma koncepciju. Tehniku un piederumus iespējams piegādāt dažu dienu laikā. Ja pakalpojums tiek sniegts vienu reizi, piemēram, logu mazgāšanas vai grīdu vaskošanas gadījumā pakalpojuma pieteikšanas laiks ir elastīgāks, atkarībā no sezonālā noslogojuma.
Kāda informācija jānorāda, lai saņemtu piedāvājumu?
Lai sagatavotu piedāvājumu, mums jāzina uzkopjamās virsmas kvadrātmetri, telpu un teritorijas lietošanas mērķis, telpu lietotāju dalījums un apjoms (darbinieki, apmeklētāji u.c.). Turklāt ir būtiski vienoties par uzkopšanas koncepciju, tā kā darbaspēka izmaksas pieaug un bieži priekšroka tiek dota pielāgotiem risinājumiem. Lai saņemtu konkrētu piedāvājumu, rūpīgi jāsaplāno un jāapspriež pakalpojuma saturs.
Vēlamie uzkopšanas darbi atbilstoši gadalaikiem:
(Noklikšķiniet uz mēnesi, lai apskatītu vēlamos darbus)
Janvāris
- Industriālo virtuvju uzkopšana
- Sanitāro virsmu ģenerāltīrīšana
- Sniega tīrīšana
- Sniega un pretslīdes risinājumi
- Sniega un lāsteku tīrīšana no jumta
Februāris
- Grīdu dziļā tīrīšana un vaskošana
- Vienošanās par pavasara ģenerāltīrīšanu
- Sniega izvešana
- Mīksto mēbeļu tīrīšana
- Jumtu tīrīšana no sniega un lāstekām
Marts
- Virsmu apstrāde
- Vitrīnu mazgāšana
- Grīdu dziļā uzkopšana un apkope
- Ģenerāltīrīšana
- Ieeju grīdas restu uzkopšana
- Stāvvietu ēku un stāvvietu uzkopšana
Aprīlis
- Logu mazgāšana
- Stikla virsmu mazgāšana
- Ceļu un stāvvietu trīšanas darbi
- Apstādījumu apkopšana
- Rotaļu laukumu apkopšanas darbi
- Nezāļu un sūnu iznīcināšana
Maijs
- Fasādes tīrīšana
- Stikla fasāžu mazgāšana
- Betona un akmens aizsardzība
- Parketa eļļošana
- Apstādījumu apkopšana
- Puķu stādīšana
Jūnijs
- Mēbeļu tīrīšana
- Paklāju tīrīšana
- Grīdu dziļā mazgāšana un vaskošana
- Ģenerāltīrīšana
- Nezāļu un sūnu iznīcināšana
- Zāliena pļaušana un trimmerēšana
Jūlijs
- Mēbeļu tīrīšana
- Paklāju tīrīšana un dziļā mazgāšana
- Ģenerāltīrīšana
- Grafiti likvidēšana
- Dzīvžogu apgriešana
- Nezāļu un sūnu iznīcināšana
Augusts
- Mēbeļu tīrīšana
- Paklāju tīrīšana
- Ģenerāltīrīšana
- Bruģa tīrīšana
Septembris
- Papildus maināmo paklāju izvietošana
- Logu mazgāšana
- Jumtu un lietus ūdens reņu tīrīšana
- Lapu savākšana un izvešana
Oktobris
- Papildus maināmo paklāju izvietošana
- Logu mazgāšana
- Jumtu un lietus ūdens reņu tīrīšana
- Lapu savākšana un izvešana
Novembris
- Pretslīdes aizsardzība
- Industriālo iekārtu tīrīšana
- Mīksto mēbeļu tīrīšana
- Sienu sausā un slapjā tīrīšana
Decembris
Papildus maināmo paklāju izvietošana un biežāka nomaiņa
- Augstāko virsmu tīrīšana
- Elektroiekārtu tīrīšana
- Pretslīdes aizsardzība
Vairāk nekā 700 apmierinātu klientu
Sadarbība ar SOL ir samazinājusi nepieciešamību risināt ikdienas apsaimniekošanas jautājumus. SOL pakalpojumiem nav jāreizejas un tie ir uzticami. Tas ir īpaši svarīgi jomā, kur problēmas var ātri uzkrāties.
Komunikācijai ir izšķiroša loma jebkurā veiksmīgā sadarbībā un starp mūsu komandām tā ir bijusi efektīva. SOL komanda ir atsaucīga, profesionāla un ātri atrisina visas problēmas.
Audentese un SOL sadarbība ir saistīta ne tikai ar ikdienas uzkopšanas darbu vai izaicinājumu risināšanu, bet profilaksi un elastību. Ja nepieciešami īpaši tīrīšanas darbi vai jāuztur kārtība sacensību un pasākumu laikā, kas neietilpst parastajā darba grafikā, SOL ir vienmēr gatavi palīdzēt. Palīdzība ir tikai viena telefona zvana attālumā.
SOL videi draudzīgie risinājumi, piemeram, tīrīšana bez ķīmiskām vielām un bioloģiski noārdāmi materiāli, atbalsta mūsu mērķus.






