Priekšrocības izmantojot INSTA 800
12. novembris 2020
SOL Latvia piedalās projektā Rentabla, uz vajadzībām balstīta tīrīšana INSTA 800. Projekta ietvaros visi partneri ir izveidojuši vadlīnijas, izmantojot INSTA 800 standartu no septiņām Eiropas valstīm.
Visi projekta partneri ir izveidojuši sarakstu ar priekšrocībām, kuras pakalpojumu sniedzēji un pakalpojumu pircēji var iegūt, izvēloties izmantot INSTA 800:
Pakalpojumu pircēji:
- Mazāk sūdzību – pakalpojumu pircēju slodze ir samazināta, jo ir mazāk sūdzību un mazāk laika, kas tiek pavadīts rūpējoties ar tīrību saistītiem jautājumiem.
- Labāka gaisa kvalitāte telpās ar putekļu novērošanu
- Īpašuma vērtība – tīrības uzraudzībai ir arī nozīme īpašuma vērtības saglabāšanā.
- Tiek risinātas arī citas problēmas ārpus pakalpojuma – tā kā informācija tiek vākta sistemātiski, tiek risinātas arī problēmas ārpus pakalpojuma (atklājot, ka kaut kas ir jālabo, telpas lietotājiem jābūt apdomīgiem, jāveic ģenerālā tīrīšana utt.).
Pakalpojumu sniedzēji:
- Korektīvo darbību nepieciešamības samazināšana – zināšanas, kā izdarīt pareizās lietas īstajā laikā. Piemēram, nepilnības var novērst, pirms klients kļūst neapmierināts ar tīrības kvalitāti.
- Zināšanas tiek nodotas – INSTA 800 objekta zināšanas tiek nodotas arī citiem objektiem, kur nav INSTA 800. Visās telpās var piemērot pamatprincipu – tīrīšana rada tīrību, nevis tīrīšanas darbība.
- Tīrīšanas pakalpojuma profila paaugstināšana – var redzēt klienta atzinību; tiek atzīta tīrīšanas pakalpojumu kompetence.
Izlasiet ko SOL Latvia Filiāles vadītājs Kurmer Vasser saka par INSTA 800 izmantošanu:
INSTA 800 rada pamatu uzticamai partnerībai starp klientu un pakalpojumu sniedzēju, jo ir iespējams vienoties un aprakstīt uzticamības pārkāpuma sekas. INSTA 800 lietošanai nepieciešams informēts klients, kurš novērtē tīrību un ir gatavs ieguldīt laiku un enerģiju tā sasniegšanai, lai ietaupītu laiku un nervus iespējamo strīdu un pārpratumu risināšanā.
Uzkopšanas darbu vadītājam tā sniedz pilnīgu redzējumu par objektu tīrīšanu, darba rezultātiem un iespējamiem uzlabojumiem. Tīrīšanas personālu ir vieglāk instruēt, jo cerības uz rezultātiem ir saskaņotas un aprakstītas kvalitātes profilā.
Izmantojot INSTA 800, ir viegli kontrolēt apkalpošanas kvalitāti un sniegt atsauksmes tīrīšanas personālam, jo kvalitātes prasības visa līguma darbības laikā ir vienādas un nav atkarīgas no inspektora identitātes.
Pakalpojuma cenu ir vieglāk aprēķināt, jo klienta cerības attiecībā uz pakalpojuma kvalitāti un saturu ir īpaši aprakstītas.