Klientu slavēts tīrīšanas pakalpojums

SOL Baltics, vadoties pēc klienta vajadzībām un vēlmēm, sagatavo tieši klientam atbilstošu, vērtīgu risinājumu.

Katrs klients ir īpašs, tādēļ arī piedāvātie tīrīšanas pakalpojumi ir personiski un pārdomāti.

Mūsu apmācību centrā izskolotie tīrīšanas pakalpojuma sniedzēji palīdz izpildīt klienta vēlmes. Katru gadu SOL savu darbinieku attīstībā iegulda vairāk nekā 2% no uzņēmuma apgrozījuma. Apmācības sastāv no aptuveni 12000 stundām gadā. Apmācību centrā tīrīšanas pakalpojuma sniedzēji apgūst uzkopšanas pamatpatiesības, mopu, mašīnu un vielu lietošanu, darba ergonomiku, darba drošību un klientu apkalpošanu. SOL tic, ka labi apmācīts darbinieks velta sevi darbam un godprātīgi rūpējas par klienta mantu.

Ieteikumi iekštelpu uzkopšanas darbiem atbilstoši gadalaikiem:

Ziema
  • Ieejas paklāju papildu novietošana un biežāka nomaiņa
  • Nesasniedzamu virsmu tīrīšana
Pavasaris
  • Logu mazgāšana
  • Vitrīnu stiklu tīrīšana
  • Grīdu mitrā tīrīšana
  • Telpu ģenerālā tīrīšana
Rudens
  • Ieejas paklāju papildu novietošana
  • Logu mazgāšana
Vasara
  • Mēbeļu tīrīšana
  • Ģenerālā tīrīšana
  • Logu mazgāšana (izglītības iestādes, rūpniecības uzņēmumi u.tml.)

Kas lieto šo pakalpojumu?

Ko viņi domā, par piedāvāto risinājumu?

Trīnu Randoja (Triinu Randoja)Telia Eesti ASĒku apsaimniekotāja

Telia ar SOL ir ilga sadarbība un šobrīd SOL ir galvenais partneris arī mūsu jaunajā centrālajā birojā. SOL mīļie uzkopšanas darbu veicēji palīdz uzturēt mūsu biroju tīru un patīkamu – kafijas automāts vienmēr strādā, jaunākās avīzes ir uz galda un augi aplaistīti.

Lasīt vairāk

Aivars Lepsārs (Aivar Lepassar)AS Pärnu VesiSaimnieciskais vadītājs

AS Pärnu Vesi un SOL savstarpējā sadarbība ilgst kopš 2011. gada. Esam apmierināti ar SOL piedāvāto pakalpojumu. Savos 3 objektos izmantojam SOL piedāvāto uzkopšanas pakalpojumu.

Lasīt vairāk

Edvins Siks (Edvin Sikk)DS Smith Packaging DivisionIepirkumu vadītājs

Mūsu SOL kontaktpersona ir ļoti aktīva un pozitīva. Katrai problēmai tiek atrasts ātrs un apmierinošs risinājums.

Lasīt vairāk

Heiki Meesalu (Heiki Mäesalu)Saint Gobain Glass Estonia SESaimnieciskais vadītājs

SOL ir mūsu partneris jau 8 gadus. SOL uztur kārtību trīs rūpnīcās, kas atrodas Tartu, Meo (Mäo) un Elvā (Elva), kā arī mūsu ražošanas un sadzīves telpās.

Lasīt vairāk

Jāns Lots (Jaan Lott)LõunakeskusCentru vadītājs

Lõunakeskus ar SOL sadarbojas jau 8 gadus un Pärnu Keskus arī 8 gadus. Vispirms SOL darbu augstu vērtēju atzinīgās atgriezeniskās saites dēļ, ko esam saņēmuši no saviem klientiem. 

Lasīt vairāk

Vitautas Aleksiejenko (Vytautas Aleksiejenko)JSC Bauwerk BoenSaimnieciskais vadītājs (Facility Maintenance Manager)

Uzticējāmies SOL, kad tas Lietuvā bija jauns, augošs un ambiciozs uzņēmums. Ir pagājuši vairāki gadi un SOL ir pierādījuši, ka viņi patiešām sadzird, ko mēs sakām un kā mēs vēlamies izskatīties kā uzņēmums.

Lasīt vairāk

Kādas pievienotās vērtības klientiem dod SOL tīrīšanas pakalpojums?

Visi uzņēmuma tīrīšanas pakalpojuma sniedzēji ir saņēmuši īpašas apmācības, kas ļauj viņiem izmantot ergonomiskus darba paņēmienus un uz virsmām izmantot atbilstošus darba līdzekļus un tīrīšanas vielas. Lai nodrošinātu darbinieku profesionalitāti, veltīšanos darbam un efektivitāti, katru gadu SOL darbinieku apmācībā iegulda 2% no apgrozījuma.

Pakalpojuma sniegšanai izmantojamiem tīrīšanas līdzekļiem ir piešķirts „Luige“ vai „ECO“ marķējums. Papildus SOL izmanto arī inovatīvu tīrīšanas metodi bez ķimikālijām, kas neizraisa alerģijas, bet efektīvi likvidē netīrumus. Tīrīšanas ierīces tiek izvēlētas atbilstoši klienta telpu izmēram, virsmām un lietošanas ērtībai. Arī visām ierīcēm ir piešķirts „ECO“ marķējums.

SOL ir īpaši svarīga klientu apmierinātība un noteiktās kvalitātes ievērošana. Sadarbībā ar klientiem periodiski tiek veiktas apmierinātības aptaujas un kvalitātes pārbaudes, kuru rezultāti tiek izmantoti ikdienas darba uzlabošanai. Katram objektam ir sava personiskā kontaktpersona, kas uztur gan komunikāciju ar klientu, gan raitu darba organizāciju.

Parādīt vairāk

Papildus ikdienas uzkopšanai, tiek piedāvāts arī dienas uzkopšanas pakalpojums, ģenerāltīrīšana un īpašie tīrīšanas darbi. Ikdienas uzkopšana parasti tiek veikta ārpus klienta darbalaika – agrās rīta vai vēlās vakara stundās. Vienojoties ar klientu, darbus iespējams veikt arī darbalaikā. Lai dienas laikā nodrošinātu ēkā tīrību, savāktu izmētātus atkritumus, izvestu atkritumus, uzturētu tīru paklāju, nomazgātu atsevišķu stikla sienu vai logu, atjauninātu higiēnas līdzekļus, savāktu kafijas tases un nomazgātu traukus, SOL Baltics piedāvā dienas uzkopšanas pakalpojumu. Lai tiktu nodrošināta kvalitāte, pakalpojums tiek sniegts vismaz divas reizes nedēļā.

Ja vairums tīrīšanas uzņēmumu piedāvā lokālu pakalpojumu, SOL piedāvātais tīrīšanas pakalpojums ir pieejams visā Igaunijā un Baltijā. Uzņēmuma lielākās filiāles atrodas Tallinā, Tartu, Pērnavā (Pärnu), Jehvi (Jõhvi), Rīgā un Viļņā, piedāvājot klientiem lokālu pakalpojumu un ātru reaģēšanu. SOL piedāvā tīrīšanas pakalpojumus kantoros, biroju un ražošanas ēkās, izglītības iestādēs, noliktavās, tirdzniecības vietās, teritorijās ar īpašām atļaujām, uz kuģiem, viesnīcās, sporta ēkās un visur citur, kur uzņēmums vēlas uzturēt tīrību.

Lai klients varētu nodarboties ar savu pamatnodarbošanos un mazāk uztrauktos par ēkas apsaimniekošanu, SOL Baltics piedāvā arī citus papildpakalpojumus. Uzņēmuma piedāvāto tīrīšanas pakalpojumu klāstā ietilpst arī paklāju noma, higiēnas līdzekļu tirdzniecība un papildināšana, atkritumu izvešanas pakalpojuma starpniecība, atkritumu šķirošana, augu aplaistīšana u.c. Paklāju maiņa palīdz uzturēt tīru un reprezentablu ieeju. Pieejami arī īpaši, konkrētajam uzņēmumam radīti personalizēti dizaina paklāji.

SOL laicīgi pamana klienta vajadzības un piedāvā inovatīvus risinājumus.

Parādīt mazāk

Pieprasi piedāvājumu