Uzkopšanas darba vadītāja /-s

Aicinām pievienoties mūsu komandai Uzkopšanas darba vadītāju. Piedāvājam darbu dinamiskā vidē, kurā tiek novērtēta profesionalitāte un personīgais ieguldījums, sadarbības prasmes, mērķtiecīgums un pozitīvisms.
Galvenie darba pienākumi:
Attiecību ar klientiem uzturēšana un attīstīšana;
Apkopēju apmācīšana un instruēšana;
Uzkopšanas darbu organizēšana un darba grafiku sastādīšana;
komandas veidošana un pozitīvas darba vides radīšana;
Pakalpojumu kvalitātes nodrošināšana un uzlabošana;
Iekļaušanās budžetā un izmaksu pārvaldīšana.

Ko mēs sagaidām

Labam uzkopšanas darba vadītājam ir lieliskas organizatoriskās spējas un spēja vadīt darbiniekus, lai sasniegtu labus rezultātus. Darba organizācija un ekonomiskā domāšana ir svarīgas iemaņas, lai gūtu panākumus šajā pozīcijā. Pieredze uzkopšanā un zināšanas par mūsdienu uzkopšanas risinājumiem nav obligātas, toties obligātas ir: B kategorijas autovadītāja apliecība un latviešu valodas zināšanas.

Piedāvājam

Piedāvājam dinamisku un elastīgu darbu starptautiskā uzņēmumā, sociālās garantijas un nepieciešamo aprīkojumu darba veikšanai, tai skaitā, darba auto, telefonu, datoru. Rūpējoties par darbinieku profesionālo attīstību, piedāvājam apmācības prasmju pilnveidošanai un izaugsmei. Mēs lepojamies ar savu saliedēto un atbalstošo komandu, kas vienmēr ir gatava palīdzēt. Alga 2100-2300 eiro mēnesī, veselības apdrošināšana

Papildus informācija

Pieteikties varat aizpildot formu SOL mājas lapā. Ar piemērotākajiem kandidātiem sazināsimies 30 dienu laikā.

Kompānija sniedz nekustamā īpašuma uzturēšanas un uzkopšanas pakalpojumus nemainīgi augstā līmenī visās trijās Baltijas valstīs. Pie mums strādā 2000 cilvēki, gada apgrozījums sasniedz gandrīz 41 miljonus eiro, no kuriem 2% mēs investējam apmācībās. Darbs ir piemērots gan jauniem, gan vecākā gada gājuma cilvēkiem, kā arī cilvēkiem ar ierobežotu darbspēju.

Drag & Drop Files Here
or

Paldies!

Mēs esam saņēmuši jūsu pieteikumu!