Saimniecības pārzinis/-e / biroja administrators/-e (Site Specialist/ Office Administrator)

Meklējam Biroja un telpu apsaimniekošanas speciālistu/-i, kurš/-a spēj nodrošināt nevainojamu biroja vidi, augstu pakalpojumu kvalitāti un pozitīvu pieredzi ikvienam darbiniekam un apmeklētājam
Tavs darbs būs dinamiska kombinācija starp biroja apsaimniekošanas procesu pārraudzību un profesionālu klientu apkalpošanu recepcijā. Tu būsi centrālā saikne starp piegādātājiem, kolēģiem un vadību, nodrošinot, ka birojs darbojas kā labi organizēta sistēma.

Mēs sagaidām

Iepriekšēju pieredzi biroja administrēšanā, vadīšanā, MS office prasmes, labas komunikācijas un lietišķās etiķetes prasmes. Tava darba vieta būs starptautiska uzņēmuma Latvijas filiālē, atbalsot uzņēmuma filiāles ofisa darbību Latvijā un liela daļa ikdienas komunikācijas būs angļu valodā ar uzņēmuma citu valstu darbiniekiem, piegādātājiem, klientiem. Lai spētu augstā kvalitātē uzturēt un koordinēt lietišķo komunikāciju, sagaidām, ka Tev ir teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas. Veiksmīgai pienākumu veikšanai nepieciešama pieklājīga attieksme un proaktīva pieeja problēmu risisnāšanā, teicamas organizētības prasmes un spēja pārraudzīt vairākus procesus vienlaikus, lai radītu vidi, kur darbinieki jūtas gaidīti, aprūpēti un droši.

Mēs piedāvājam

Darbu starptautiskā komandā, kur varēsi izmantot savas prasmes daudzveidīgā amatā, atbildot par ofisa tehnisko nodrošināšanu un klientu apkalpošanu. Sniegsim Tev profesionālu atbalstu un iespējas pilnveidot savas prasmes. Tev būs iespēja strādāt patstāvīgi un organizēt savu darbu. Balstoties uz uzņēmuma vērtībām, Tavs ikdienas gandarījums būs par nodrošinātu patīkamu, tīru, mājīgu, drošu un kārtīgu darba vidi darbiniekiem modernā ofisā Jaunajā Teikā. Atalgojums 2335 eiro mēnesī (bruto), veselības apdrošināšana.

Papildus informācija

Tavi galvenie pienākumi:
Koordinēt ikdienas biroja apsaimniekošanas procesus un pieprasījumus.
Uzraudzīt telpas, koplietošanas zonas un piegādātāju pakalpojumu kvalitāti.
Administrēt līgumus, rēķinus, pasūtījumus (PO) un budžeta uzskaiti.
Nodrošināt biroja pārvākšanos, piekļuves karšu un aprīkojuma pārvaldību.
Organizēt kancelejas, rezerves daļu un pirmās palīdzības materiālu pasūtīšanu.

Recepcijas pienākumi:
Viesmīlīgi uzņemt darbiniekus, klientus un apmeklētājus.
Apstrādāt zvanus, sniegt atbalstu kurjeriem un ikdienas biroja organizācijā.
Nodrošināt augstu apkalpošanas un profesionālās komunikācijas standartu ievērošanu.

Kompānija sniedz nekustamā īpašuma uzturēšanas un uzkopšanas pakalpojumus nemainīgi augstā līmenī visās trijās Baltijas valstīs. Pie mums strādā 2000 cilvēki, gada apgrozījums sasniedz gandrīz 41 miljonus eiro, no kuriem 2% mēs investējam apmācībās. Darbs ir piemērots gan jauniem, gan vecākā gada gājuma cilvēkiem, kā arī cilvēkiem ar ierobežotu darbspēju.

Drag & Drop Files Here
or

Paldies!

Mēs esam saņēmuši jūsu pieteikumu!