Mēs sagaidām
Iepriekšēju pieredzi biroja administrēšanā, vadīšanā,
MS office prasmes, labas komunikācijas un lietišķās etiķetes prasmes. Tava darba vieta būs starptautiska uzņēmuma Latvijas filiālē, atbalsot uzņēmuma filiāles ofisa darbību Latvijā un liela daļa ikdienas komunikācijas būs angļu valodā ar uzņēmuma citu valstu darbiniekiem, piegādātājiem, klientiem. Lai spētu augstā kvalitātē uzturēt un koordinēt lietišķo komunikāciju, sagaidām, ka Tev ir teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas. Veiksmīgai pienākumu veikšanai nepieciešama pieklājīga attieksme un proaktīva pieeja problēmu risisnāšanā, teicamas organizētības prasmes un spēja pārraudzīt vairākus procesus vienlaikus, lai radītu vidi, kur darbinieki jūtas gaidīti, aprūpēti un droši.