Ceļš uz SOL: tehniskā servisa klientu administrators Heiko par izaicinājumiem un pārsteigumiem
28. novembris 2023
Heiko šobrīd SOLā strādā nepilnu gadu. Viņa ceļš uz SOL sākās ar sarunu ar kaimiņu Rene, kurš jau strādā SOL apsaimniekošanas nodaļā.
Heiko ar kaimiņu apspriedās, stāstot, ka cenšas atrast jaunu darbavietu un ir izsūtījis dažus CV. Rene viņam ieteica mēģināt nosūtīt CV arī uz SOL. Lai gan SOL tobrīd nemeklēja jaunus darbiniekus, bet nākamajā dienā Rene paziņoja, ka Heiko jāierodas uz darba pārrunām uz plkst. 14.00.
Heiko pieņēma uzaicinājumu un tā viņš arī nonāca SOL. Sākumā viss nebija viegli, jo Heiko tehniķa darbu uzsāka gandrīz no nulles. Viņa mērķis bija vienmēr padarīt darbu izcili, radot labu, strādājošu sistēmu.
Pēc kāda laika Heiko negaidīti kļuva par Nekustamo īpašumu klientu menedžeri. Viņš izdarīja vairāk, nekā no viņa tika gaidīts, un drosmīgi pauda savu viedokli, kā uzlabot darbu.
Heiko nedēļa nekad neiesākas kā “parasta darba diena”, jo viņš ir aktīvs klientu menedžeris un paralēli veic arī jau pilnībā apgūtos tehniķa uzdevumus. Katra diena nes jaunus izaicinājumus un pārsteigumus. Darbdiena var sākties no 6.00 līdz 8.00, atkarībā no nepieciešamības un brauciena attāluma.
SOLā, Heiko visvairāk novērtē kopības sajūtu, darbinieku viedokļa nozīmi, iespējas attīstībai un lēmumu pieņemšanas brīvībai. Heiko noteikti ieteiktu SOL saviem draugiem, jo tā ir vieta, kur cilvēkus novērtē un diskriminācijai nav vietas.
Brīvajā laikā Heiko vislielāko uzmanību velta samam divgadīgajam bērnam. Papildus darbam un ģimenei šobrīd neatliek laika veltīt citām interesēm. Ja būtu laiks, viņš vēlētos nodarboties ar motosportu.
Noslēgumā Heiko pastāsta par kādu savādu atgadījumu SOL darba vietā. Viens no atmiņā paliekošākajiem stāstiem ir saistīts ar Personāla atlases un cilvēku attīstības partneres Karen Poolak kāršu likšanā. Karen apgalvoja, ka Heiko drīz būs ģimenes pieaugums, un nepagāja ilgs laiks, kad šis pareģojums piepildījās. Turpmāk Heiko sola atstāt telpu, kad ierodas Karen ar savām kārtīm.