G4S Igaunijas administratīvās nodaļas vadītājs: “SOL pakalpojums neliek uztraukties”
25. jūnijs 2024
G4S Eesti jau vairāk nekā 30 gadus saviem klientiem piedāvā drošības un apsardzes pakalpojumus. Uzņēmums vienmēr ir ļoti rūpējies par saviem darbiniekiem, klientiem un partneriem, tādēļ ir varējis augt un paplašināties.
SOL Baltics par G4S Eesti Tallinas 3000 m2 lielā galvenā biroja uzturēšanu kārtībā gan rūpējas tikai 1,5 gadu, bet sadarbība ir raita. Mazākos birojos esam sadarbojušies jau ilgāku laiku, tas klientam ir sniedzis pārliecību, ka uz SOL var paļauties.
G4S galvenajā birojā strādā 200 cilvēku, bet, kopā ar patruļām un tehniķiem, biroju ikdienā var apmeklēt ap 300 darbinieku. Uzņēmumam ir pārstāvniecības lielākajās pilsētās, piemēram, Tallinā, Tartu, Pērnavā, Jehvi, un arī mazākās vietās, piemēram, Kuresārē, Hāpsalu, Narvā, Rakverē, Valgā, Paidē un Jegevā.
Intervējām G4S administratīvās nodaļas vadītāju Andres Pastarus, kurš dalījās savās domās un pieredzē par SOL un G4S sadarbību. Pastarus uzņēmumā ir strādājis jau 25 gadus, pildot dažādas lomas, no projektu vadītāja līdz administratīvās nodaļas vadītājam, un jau vairākus gadus atbild arī par organizācijas nekustamā īpašuma uzturēšanu kārtībā. Viņš stāsta, ka SOL ieguldījums G4S ikdienas darbā ir ļoti nepieciešams, īpaši uzkopšanas pakalpojumu jomā.
SOL ikdienas darbs G4S ēkā ietver uzkopšanu gan vakaros, gan pa dienu, kas nodrošina, ka darba telpas vienmēr ir tīras un kārtībā. Dienas uzkopšanas speciālists nodrošina, ka darba vietas ir pastāvīgi uzkoptas, tīra kritiskās vietas un ātri atrisina visas radušās problēmas. “Dienas apkopēja pakalpojums ir kā komforta pakalpojums, tādēļ vakara uzkopšanu varam veikt katru otro dienu,” sacīja Pastarus. Viņš stāsta, ka ir atrasta ļoti efektīva kombinācija, kas nodrošina tīrību jebkurā laikā.
Tāpat kā SOL, arī G4S mērķis ir būt nopietnam ilgtspējas ceļa rādītājam un paraugam. Uzņēmums jau gadiem ir koncentrējies uz atkritumu apsaimniekošanu, kas ir daļa no tā ESG mērķiem. ISO 14001 sertifikāts un ilgtspējas sudraba zīme apstiprina uzņēmuma centienus veicināt videi draudzīgu darbību.
Sadarbība ar SOL ir samazinājusi nepieciešamību nodarboties ar ikdienas administratīviem jautājumiem. Kā stāsta intervētais, SOL pakalpojumi neliek uztraukties un ir uzticami, kas ir īpaši būtiski jomā, kurā problēmas var uzkrāties ātri. “Jūsu uzņēmumā ir spēcīga vidējā līmeņa vadītāju apmācība, un, pateicoties viņu zinošajam darbam, G4S telpās ir nodrošināta tīrība un kārtība, ļaujot mums koncentrēties uz savu darbu bez blakus uztraukumiem,” atzīmēja Pastarus.
Viņš īpaši izcēla arī kādu SOL darbinieci, kuru viņas čakluma dēļ ir ievērojuši visi. “Mums šeit ir SOL dienas apkopēja Ludmila, kura strādā ar prieku, ko mēs visi sajūtam un pamanām. Viņa pārvietojas pa ēku un rūpīgi uzkopj katru stūri. Viņas pozitīvā attieksme ir lielisks piemērs tam, ka īstais cilvēks pareizajā vietā var visu darba vidi padarīt patīkamāku,” viņš atzīmēja. “Ludmila ir īsts speciālists, kas spēj ātri un patstāvīgi atrisināt visas ar kafijas automātiem un atpūtas telpām saistītās problēmas. Šāda attieksme un rūpes ir nenovērtējamas.”
G4S Eesti un SOL sadarbība rāda, kā divu uzņēmumu kopīgi centieni un pārdomāta pakalpojuma uzsākšana, pirms kura bija pirmspārcelšanās uzkopšana, var novest līdz lieliskiem rezultātiem. G4S administratīvās nodaļas vadītāja ilgstošā pieredze un slavinošie vārdi apstiprina, ka SOL piedāvā kvalitatīvu pakalpojumu, kas atbalsta uzņēmuma mērķus un palīdz radīt patīkamu darba vidi visiem darbiniekiem. “Esmu ieteicis SOL arī citiem nekustamā īpašuma īpašniekiem un uzņēmumiem, jo esam ļoti apmierināti un viss notiek!” piebilda Pastarus.”